Zarządzanie konfliktem w miejscu pracy
Konflikt jako naturalna sytuacja społeczna.
Techniki komunikacyjne sprzyjające zapobieganiu i rozwiązywaniu konfliktu.
Współodpowiedzialność za budowanie dobrej atmosfery pracy.
Szkolenie antymobbingowe
Istota i zakres mobbingu
Typowe działania mobbingowe
Odróżnianie zwykłych konfliktów interpersonalnych od konfliktów o znamionach mobbingu
Osobowość mobbera, osobowość ofiary
Metody radzenia sobie z mobbingiem w miejscu pracy
Nowe egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie
Zintegrowany System Kwalifikacji i jego narzędzia
Nauka programowania w edukacji wczesnoszkolnej
Awans zawodowy nauczycieli - od stażysty do kontraktowego
Awans zawodowy nauczycieli - od kontraktowego do mianowanego
Awans zawodowy nauczycieli - od mianowanego do dyplomowanego
Kształcenie umiejętności badawczych z wykorzystaniem metody IBSE na lekcjach fizyki i chemii
Junior eksperymentuje, czyli odkrywanie fascynującego świata fizyki i chemii
Szkolenia planowane:
Autoprezentacja – sztuka prezentacji, czyli kluczowa umiejętność ludzi sukcesu
Nauka ciekawa i efektywna. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
Autoewaluacja i samorozwój nauczyciela
Inteligencje wielorakie w edukacji. Nauka ciekawa i efektywna
Bezpieczne korzystanie z mediów elektronicznych przez dzieci i młodzież. Infoholizm – narkotyk XXI wieku.
Szkoła sukcesu. Podnoszenie jakości pracy szkoły
Jak wygrać konkurs na dyrektora szkoły?
Zapytania proszę kierować:
e-mail: cdn@wskm.edu.pl
tel. 530 025 024
UWAGA! Minimalna liczba uczestników szkolenia: 10 osób.
Temat szkolenia
Nowe egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie
Adresaci: Nauczyciele przedmiotów zawodowych.
Cel szkolenia: Zapoznanie ze schematem tworzenia zadań egzaminacyjnych.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu: prawidłowo interpretuje zapisy podstawy programowej, formułuje treści zadań egzaminacyjnych, formułuje dystraktory. Stosuje taksonomię celów.
Liczba godzin: 5
Osoba odpowiedzialna/ prowadzący Adam Mazgajczyk – autor i recenzent zestawów zadań egzaminacyjnych dla CKE.
Temat szkolenia
Zintegrowany System Kwalifikacji i jego narzędzia
Adresaci: Nauczyciele przedmiotów zawodowych.
Cel szkolenia: Opisywanie efektów uczenia się wymaganych dla kwalifikacji rynkowych.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego ukończeniu: opracuje efekty uczenia niezbędne do opisania kwalifikacji, dokona walidacji efektów uczenia.
Liczba godzin 5.
Osoba odpowiedzialna/ prowadzący: Adam Mazgajczyk – autor i recenzent podstaw programowych kształcenia w zawodach.
Temat szkolenia:
Nauka programowania w edukacji wczesnoszkolnej
Adresat: Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
Cel szkolenia: Doskonalenie umiejętności tworzenia algorytmów i modeli, przygotowanie do kodowania i odkodowywania, zapoznanie z wybranymi programami.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu będzie: tworzył algorytmy i modele, kodował, wykorzystywał programowanie w różnych edukacjach.
Liczba godzin 5.
Osoba odpowiedzialna/prowadzący: Edyta Miska-Mazgajczyk – autor i realizator innowacji pedagogicznej z programowania w latach 2016/2018.
Temat szkolenia:
Awans zawodowy nauczycieli - od stażysty do kontraktowego
Adresat: Nauczyciele stażyści wszystkich etapów kształcenia.
Cel szkolenia: Planowanie drogi rozwoju zawodowego: przygotowanie do napisania sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego, przygotowanie do egzaminu.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu opracuje sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego, przygotuje się do rozmowy kwalifikacyjnej.
Liczba godzin: 10.
Osoba odpowiedzialna/prowadząca Edyta Miska-Mazgajczyk – ekspert z listy MEN ds. awansu zawodowego.
Temat szkolenia:
Awans zawodowy nauczycieli - od kontraktowego do mianowanego
Adresat: Nauczyciele kontraktowi wszystkich etapów kształcenia.
Cel szkolenia: Planowanie drogi rozwoju zawodowego: przygotowanie do napisania sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego, przygotowanie do egzaminu.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu opracuje sprawozdaniez realizacji planu rozwoju zawodowego przygotuje się do prezentacji dorobku zawodowego.
Liczba godzin: 10.
Osoba odpowiedzialna/prowadząca Edyta Miska-Mazgajczyk – ekspert z listy MEN ds. awansu zawodowego.
Temat szkolenia:
Awans zawodowy nauczycieli - od mianowanego do dyplomowanego
Adresat: Nauczyciele mianowani wszystkich etapów kształcenia.
Cel szkolenia: Doskonalenie umiejętności przygotowania opisów, analiz oraz efektów działań podjętych podczas realizacji planu rozwoju zawodowego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.
Efekty szkolenia: Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu: opracuje niezbędną dokumentację zgodnie z zapisami obowiązującego prawa oraz przygotuje się do rozmowy kwalifikacyjnej.
Liczba godzin: 10.
Osoba odpowiedzialna/prowadząca Edyta Miska-Mazgajczyk – ekspert z listy MEN ds. awansu zawodowego.
Temat szkolenia:
Kształcenie umiejętności badawczych z wykorzystaniem metody IBSE na lekcjach fizyki i chemii
Adresat: Nauczyciele fizyki i chemii.
Cel szkolenia: Przygotowanie nauczycieli fizyki i chemii do efektywnego włączania doświadczeń zgodnie z metodologią IBSE w proces kształcenia i myślenia naukowego oraz przygotowanie do komplementarnego i rzetelnego oceniania uczniów pracujących metodą IBSE.
Efekty szkolenia: Uczestnik po jego zakończeniu: samodzielnego zaplanuje i przeprowadzi lekcje metodą IBSE oraz tworzenia własnych scenariuszy zajęć; zaplanuje i przeprowadzi proste eksperymenty zgodnie z metodologią IBSE oraz angażuje uczniów w przewidywanie efektów eksperymentów, dyskusję, samodzielne myślenie i eksperymentalną weryfikację stawianych hipotez; potrafi konstruować instrukcje dla uczniów przystosowane do odpowiedniego poziomu nauczania i zakresu samodzielnych działań uczniów.
Liczba godzin: 5.
Osoba prowadząca: Dorota Szewczyk-Bąkowska - nauczyciel fizyki i chemii.
Temat szkolenia:
Junior eksperymentuje, czyli odkrywanie fascynującego świata fizyki i chemii
Adresat: Nauczyciele wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Cel szkolenia: Poszerzenie wiedzy i umiejętności nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej o stosowaniu zabaw badawczych w pracy z dziećmi. Podkreślenie znaczenia budowania dziecięcej wiedzy o świecie przyrodniczym i technicznym.
Efekty szkolenia: Pozna sposoby przygotowania i demonstrowania prostych doświadczeń z wykorzystaniem ogólnodostępnych materiałów. Pogłębi wiedzę na temat znaczenia dziecięcej wiedzy o świecie przyrodniczym, stanowiących podstawę do kształcenia w następnych etapach edukacji. Poszerzy umiejętności kształtowania u dzieci właściwych postaw w zakresie dbałości o zdrowie i ochronę środowiska przyrodniczego.
Liczba godzin: 5.
Osoba prowadząca: Dorota Szewczyk-Bąkowska - nauczyciel fizyki i chemii.
Temat szkolenia:
Autoprezentacja – sztuka prezentacji, czyli kluczowa umiejętność ludzi sukcesu
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych
Temat szkolenia:
Nauka ciekawa i efektywna. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych.
Temat szkolenia:
Autoewaluacja i samorozwój nauczyciela
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych.
Temat szkolenia:
Inteligencje wielorakie w edukacji. Nauka ciekawa i efektywna
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych.
Temat szkolenia:
Bezpieczne korzystanie z mediów elektronicznych przez dzieci i młodzież. Infoholizm – narkotyk XXI wieku.
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych.
Temat szkolenia:
Szkoła sukcesu. Podnoszenie jakości pracy szkoły
Forma szkolenia: wykład, praca w grupach, aktywna indywidualna praca uczestników szkolenia.
Czas szkolenia: 5 godzin lekcyjnych.
Temat szkolenia:
Jak wygrać konkurs na dyrektora szkoły?
Indywidualne przygotowanie do konkursu na dyrektora szkoły – opracowanie koncepcji i prezentacji konkursowej.
Forma szkolenia: wykład, dyskusja, aktywna praca uczestnika szkolenia.
Czas szkolenia: 6 godzin lekcyjnych.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj