Dziekanat 690 911 780

A- A A+

Kontrast Aa Aa Aa

Postępowanie reklamacyjne

  1. Każdy Klient Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie usługi edukacyjnej/szkoleniowej.
  2. Klienci mają prawo do zgłaszania reklamacji na każdym etapie realizacji usługi w następującej formie:
    • e-mail: rektorat@wskm.edu.pl;
    • zgłoszenie telefoniczne: tel. 63 249 1515 lub tel. 63 249 1266;
    • listownie na adres: 62-500 Konin, Zagórowska 3a.
  3. Informacja dotycząca reklamacji powinna zawierać:
    • nazwę usługi, której dotyczy;
    • nazwę/ nazwisko składającego reklamację;
    • nazwisko i imię osoby kontaktowej;
    • dane kontaktowe umożliwiające załatwienie reklamacji;
    • opis nieprawidłowości, której dotyczy składana reklamacja.
  4. Zgłoszone reklamacje kierowane są i rozpatrywane przez Pełnomocnika Rektora ds. Systemu Jakości w ciągu 7 dni od zgłoszenia. 
  5. W sytuacjach nieopisanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Postępowania Cywilnego.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj

Close