Głównym celem BON jest zwiększenie dostępności studiów w WSKM dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienie niezbędnej pomocy w trakcie studiowania osobom z niepełnosprawnościami.
REGULAMIN BIURA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Koordynator BON: mgr Karina Niedźwiedzka
e-mail.: kjniedzwiedzka@gmail.com
tel.: 697 492 399
Pokój 212
W Wyższej Szkole Kadr Menedżerskich został powołany Punkt wsparcia psychologicznego dla studentów i wykładowców. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie ze strony studentów na wsparcie psychologiczne w związku z pandemią COVID-19.
Uczelniany psycholog oferuje wsparcie i pomoc z zakresu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami życiowymi, w tym ze stresem i traumą, relacji interpersonalnych, izolacji itp. Oferujemy pełne sesje lub krótkie konsultacje i interwencję kryzysową.
Psycholog uczelniany: mgr Karina Niedźwiedzka
Zapisy telefonicznie: 690 911 780
lub poprzez e-mail: psycholog@wskm.edu.pl
Godziny dostępności psychologa:
REGULAMIN PUNKTU WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO
Linia Wsparcia 800 70 2222 jest linią całodobową i bezpłatną dla osób dzwoniących. W Centrum Wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego pod telefonem, mailem i czatem dyżurują psycholodzy Fundacji ITAKA udzielający porad i kierujący dzwoniące osoby do odpowiedniej placówki pomocowej w ich regionie. Więcej na: https://czp.org.pl/index.php/course/centrum-wsparcia-dla-osob-w-stanie-kryzysu-psychicznego.
„Antydepresyjny Telefon Zaufania” prowadzi Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod numerem (22) 484 88 01. Dni i godziny na przestrzeni lat się zmieniały, dlatego najlepiej sprawdzić szczegóły na stronie: http://stopdepresji.pl/
Forum Przeciw Depresji prowadzi Antydepresyjny Telefon pod numerem (22) 594 91 00 czynny w każdą środę i czwartek od 17.00 do 19.00 (koszt połączenia jak na numer stacjonarny wg taryfy operatora telefonicznego). Więcej o projekcie na stronie: https://forumprzeciwdepresji.pl/wazne-telefony-antydepresyjne.
116 111 to pierwszy bezpłatny i ogólnopolski telefon zaufania dla młodych ludzi, który prowadzi Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”. Z konsultantami Telefonu Zaufania 116 111 można się podzielić swoimi troskami i problemami. Celem naszego działania jest również poprawa samopoczucia, a często – bezpieczeństwa dzwoniących. Kontakt z konsultantami Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 jest dla wielu młodych osób pierwszą szansą na powiedzenie o swoich problemach, m.in. depresji, samookaleczeniach czy obniżonym nastroju, uzyskanie wsparcia w trudnych chwilach i dostrzeżenie dorosłych – rodziców i profesjonalistów, którzy mogą pomóc w rozwiązaniu kłopotów.
Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 jest czynny codziennie od 12:00 do 22:00, a z jego konsultantami można się również skontaktować wysyłając anonimową wiadomość online przez www.116111.pl/napisz. Więcej informacji: www.116111.pl
Telefon dla Rodziców i Nauczycieli w sprawie Bezpieczeństwa Dzieci 800 100 100 prowadzi Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”. To bezpłatna i anonimowa pomoc telefoniczna oraz online dla rodziców i nauczycieli, którzy potrzebują wsparcia i informacji w zakresie przeciwdziałania i pomocy dzieciom przeżywającym kłopoty i trudności wynikające z problemów i zachowań ryzykownych takich jak: agresja i przemoc w szkole, cyberprzemoc i zagrożenia związane z nowymi technologiami, wykorzystywanie seksualne, kontakt z substancjami psychoaktywnymi, uzależnienia, depresja, myśli samobójcze, zaburzenia odżywiania. Więcej informacji: www.800100100.pl.
800121212 – Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka jest bezpłatny i czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.15 do 20.00. Każdy, kto zadzwoni po godzinie 20.00 lub w dni wolne od pracy może przedstawić swój problem i zostawić numer kontaktowy. Pracownik telefonu zaufania na pewno oddzwoni. Psycholodzy, pedagodzy, a także prawnicy udzielają niezbędnego wsparcia wszystkim dzwoniącym dzieciom. Pod numer interwencyjny również osoby dorosłe mogą zgłaszać problemy dzieci. Więcej informacji: www.brpd.gov.pl/telefon-zaufania
Źródło: https://forumprzeciwdepresji.pl/wazne-telefony-antydepresyjne
W związku z realizacją projektu „Asystent studenta z ASD”, w Wyższej Szkole Kadr Menedżerskich utworzono stanowisko opiekuna studenta. W związku z powyższym, studenci mogą wnioskować o przyznanie opiekuna poprzez złożenie odpowiednich dokumentów rekrutacyjnych do Dziekanatu WSKM. Kartę zgłoszeniową należy pobrać w Dziekanacie WSKM lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Ważne! Osoby, którym zostanie przydzielony opiekun studenta, zachowują anonimowość- informacja ta nie zostanie upubliczniona.
Kto może starać się o przydzielenie opiekuna?
Jakie zadania powierzone są opiekunowi studenta?
ZARZĄDZENIE REKTORA W SPRAWIE ASYSTENTA STUDENTA Z ASD
ZAŁACZNIK DO ZARZĄDZENIA REKTORA
REGULAMIN FUNKCJONOWANIA LIDERÓW-ASYSTENTÓW
Asystent studenta z ASD: mgr Karina Niedźwiedzka
e-mail.: kjniedzwiedzka@gmail.com
tel.: 697 492 399
Pokój 212
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj