Wyższa Szkoła Kadr Menedżerskich oferuje wiele usług szkoleniowych i doradczych dostosowanych do bieżących potrzeb rynku, ukierunkowanych na spełnianie indywidualnych wymagań i oczekiwań Klientów.
Głównym celem działalności szkoleniowo – doradczej Uczelni jest profesjonalne kształcenie w ramach prowadzonych zajęć, zapewniające uczestnikom pozyskanie możliwie jak najwyższej wiedzy i umiejętności, a także komfort kształcenia, przy zachowaniu założonej rentowności usług.
Dążymy do wzrostu zaufania i zadowolenia naszych Klientów poprzez zaangażowanie personelu w podnoszenie jakości świadczonych usług szkoleniowych i doradczych oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom Klientów.
Skuteczną realizację naszej Polityki uzyskujemy dzięki:
Utrzymując i doskonaląc system zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2015-10 potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez nas działań ukierunkowanych na zadowolenie wszystkich bieżących i potencjalnych Klientów.
Rektor WSKM dr Marek Waszkowiak zapewnia zasoby i środki niezbędne do realizacji powyższej Polityki.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj